ЕЛЕКТРОПОЇЗД ЕР2Р-7034

Microsoft Train Simulator

 

© Автори:

 

 

Модель та текстури:

Антон Фатенко aka Toha

В’ячеслав Усов aka Slavau

Михайло Єгерев aka Михаил

 

 

Технічне налаштування:

Антон Фатенко aka Toha

Сергій Марченко aka sERgo

 

 

Перефарбування:

Сергій Марченко aka sERgo

Дмитро Черепков aka Dmitro-UZ

В'ячеслав Ватутін aka SV85

 

 

Фотоматеріал електропоїзда ЕР2Р-7034:

Дмитро Черепков aka Dmitro-UZ

 

 

Фотоматеріал окремих елементів:

Михайло Єгерев aka Михаил

Антон Фатенко aka Toha

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 33,12 Мб   |   Додано: 05.05.2012 р. 

 

Електропоїзд ЕР2Р-7034 був побудований у 10-вагонному складі в кінці 1985 року на Ризькому вагонобудівному заводі (РВЗ). Із заводу електропоїзд надійшов до моторвагонного депо «Харків» Південної залізниці. На даний час електропоїзд приписаний до РПЧ-1 Харків і експлуатується на наступних ділянках: Харків – Лозова - Язикове, Харків – Власівка, Харків – Есхар – Гракове, Харків – Балаклія – Ізюм, Харків – Козача Лопань – Бєлґород.

 

26 Листопада 2008 року електропоїзд у шестивагонному складі був представлений на осінній виставці оновленого рухомого складу Південної залізниці. Перед цим у ІІІ кварталі 2008 року електропоїзд в умовах депо пройшов капітальний ремонт ТР-3У. Під час нього виконані наступні роботи:

- замінені елементи внутрішнього обшиття салону, пластик «Манмініт» виробництва «Мосбудпластмас» (м. Митіщі, Росія);

- замінені віконні блоки, автоматичні та внутрішньосалонні двері вироблення НПП «РОСТ» (м. Запоріжжя, Україна);

- у тамбурах на підлозі постелений карбований алюміній вироблення ВАТ «Каменьск-Уральський металургійний завод» (Росія);

- капітальний ремонт електричних машин в умовах Смоленського ЕМЗ та Київського ЕВРЗ;

- капітальний ремонт колісних пар; - ремонт електричних апаратів в умовах РПЧ-1 Харків;

- у пасажирських салонах вагонів підлога вкрита зносостійким лінолеумом;

- ремонт екіпажного, гальмового та дахового обладнання виконаний в умовах РПЧ-1 Харків;

- ремонт кузовів вагонів із зовнішнім пофарбуванням лакофарбовою продукцією «DUXONE», вироблення фірми «DU PONT» (Бельгія).

 

Окрім цього, під час ТР-3У впроваджені:

- автоматичне сповіщення інформацією пасажирів вироблення ВАТ «Електропромбуд» (м. Харків), що працює спільно зі штатним гучномовним зв’язком;

- самоспрацювальні вогнегасники ОСП-1.

 

Пробіг електропоїзда станом на 26.11.2008 р. склав: 3508951 км.

 

Кількість місць для сидіння в електропоїзді: 1039. У тому числі:

- причіпний вагон — 107 місць х 3 ваг. = 321 місце;

- моторний вагон — 110 місць х 5 ваг. = 550 місць;

- головний вагон — 84 місця х 2 ваг. = 168 місць.

 

Зовнішній вигляд електропоїзда виконаний на фототекстурах станом на 26.11.2008 р.