Фотоматеріал, текстури, перефарбування моделі:
Дмитро Куліков (c) aka МЕХАНИК
Технічне налаштування:
Павло Олюнін (c) aka DefCon
Окремі подяки: Кирило Камчаткін (c) aka k2v7 - за консультації
Розмір файлу: 6,1 Мб | Додано: 31.12.2008 р.
Модернізований магістральний вантажний електровоз ВЛ11М багатосекційного формування є
модифікацією електровоза ВЛ11 і призначений для експлуатації на вантажонапружених електрифікованих ділянках залізниць із шириною колії 1520 мм і напругою в контактній мережі 3000 V
постійного струму.
Досвідчений зразок електровоза ВЛ11М був виготовлений Тбіліським електровозобудівним заводом за проектом
спеціального проектно-конструкторського бюро науково-виробничого об'єднання "Електровозобудівник" у 1986 р. Серійний випуск електровоза розпочатий з 1987 р. Завод виготовляє електровози ВЛ11М у двосекційному виконанні. Секції однотипні. У процесі експлуатації електровози можуть
бути сформовані із трьох або чотирьох секцій (два двосекційних електровози), керованих по системі багатьох одиниць. Основні технічні дані електровозів ВЛ11м (у двосекційному виконанні):
- конструкційна швидкість: 100 км/год;
- маса електровоза в робочому стані: 184 т;
- осьова формула: 2 (20 - 20);
- довжина електровоза по осях автозчеплень: 32880 мм;
- ширина кузова: 3160 мм;
- потужність тривалого режиму на валах ТЕД: 4600 кВт
Все електричне устаткування розраховане на надійну роботу при підвищенні напруги в контактній мережі до
4000 V і зниженні до 2200 V, температури навколишнього середовища (поза кузовом) від-50 до +40 °С (+55°С у кузові), верхньої відносної вологості повітря 90 % при 27 °С.
Кузов, екіпажна частина, пневматичне й основне електричне устаткування електровоза ВЛ11М уніфіковані з
електровозами постійного струму ВЛ10, ВЛ10В і ВЛ11, а також змінного струму ВЛ80Р и ВЛ80С. :
Кожна секція кузова спирається на два двовісні візки за допомогою колискового підвішування. Рами візків
звареної конструкції обладнані безщелепними буксами з роликовими підшипниками.
Електровози ВЛ11М широко експлуатуються
локомотивними депо: Баладжари, Гянджа (Азербайджан); Львів-Захід, Мукачеве (Україна);Орел, Підмосковне, Чусовське,
Ярославль-Головний (Росія). Також, ВЛ11М до недавнього часу можна було зустріти в локомотивних депо РЖД: Ожерелля, Орехове та Свердловськ-Сортувальний.