РУХОМИЙ СКЛАД

ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ


ЕЛЕКТРОВОЗ

ЧС7

 

 

 

 

Історія появи

 

 

На початку 80-х років основний обсяг пасажирських перевезень на ділянках електрифікованих на постійному струмі 3 кВ, виконувався шостивісними електровозами ЧС2 і ЧС2т побудови Чехословацького заводу Škoda. На ділянках з важким профілем колії та при значній кількості обмежень швидкості тягові можливості цих електровозів використовуються практично повністю, що обмежувало подальший зріст швидкості та маси пасажирських поїздів.

Застосування восьмивісних електровозів ЧС200 і ЧС6 дозволило частково вирішити цю проблему. Однак ці електровози призначені для роботи на високих швидкостях з малою кількістю зупинок, гарним станом колії й легким профілем.

В якості більш універсального був розроблений електровоз ЧС7, у конструкції якого були застосовані багато апаратів електровозів ЧС2т, ЧС200 і ЧС6. На відміну від ЧС200 і ЧС6 на електровозі ЧС7 застосоване наступне:

-     послідовне з'єднання 8-мі тягових електродвигунів;

-     більше ефективна система реостатного гальмування;

-     вдосконалена система допоміжних машин;

-     тягові електродвигуни аналогічні із двигунами електровоза ЧС2т;

-     змінене передатне відношення редуктора 78:45=1,733;

-     змінена форма кузова;

-     збільшена довжина по осях автозчепів до 34040 мм;

-     замість чотирьох струмоприймачів на електровозі встановлені тільки два;

-     змінене розташування устаткування.

 

 

Технічний опис

 

Електрична частина електровоза ЧС7 допускає більш тривале в порівнянні з електровозами, що виготовлялись раніше, час перебування при розгоні на реостатних позиціях завдяки застосуванню примусового охолодження пуско-гальмових резисторів. Конструкція електровоза не передбачає роз'єднання секцій для водіння поїздів однією секцією. Експлуатація електровоза з однією відключеною секцією допускається тільки на невеликий період часу при виникненні серйозних несправностей на шляху прямування.

 У процесі виготовлення електровозів ЧС7 в їхню конструкцію вносилися зміни, які стосувались, головним чином, електричних кіл, дрібних змін деталей кузова і окремого устаткування. Ці зміни знайшли своє відображення в позначенні заводського типу електровозів.

Електровоз ЧС7 заводського типу 82Е призначений для водіння пасажирських поїздів зі швидкостями до 160 км/год і составами до 32-х вагонів на ділянках електрифікованих на постійному струмі напругою 3000 В. Усе устаткування електровоза спроектоване для надійної роботи в діапазоні напруг 2200 - 4000 вольт, і діапазоні температур навколишнього повітря від - 50 до + 40  °С. Агрегати, що перебувають у машинному відділенні електровоза, спроектовані для нормальної роботи при температурі навколишнього повітря до + 55 °С.

Електровоз складається з двох секцій, кожна з яких має чотири ведучі осі. Кожна секція електровоза має одну кабіну машиніста, вхід в яку передбачений з поперечного тамбура, також відокремленого дверима від машинного відділення, у кабіні машиніста для зручності бригади встановлені кондиціонери, також секція спирається на два двовісні візки з індивідуальним приводом колісних пар.

Тягові електродвигуни міцно кріпляться в рамі візка – вони з'єднуються із шестірнями коробок передачі за допомогою пружинних шарнірних муфт. Шестірні з великогабаритними зубчастими колісами утворюють встановлені на осях коробки передач. Система підресорювання електровоза - двоступінчаста, гасіння вертикальних і горизонтальних коливань здійснюється за допомогою гідравлічних амортизаторів - гідродемпферів.

Тягові електродвигуни 1AL4846dt виконані з послідовним збудженням - шостиполюсні з добавочними полюсами, з порожнім ротором для розміщення пружинної муфти. Обмотка ротора передбачається на напругу 1500 В, ізоляція всіх обмоток двигуна виконана за класом "F", ТЕД охолоджуються двома вертикально розташованими осьовими вентиляторними агрегатами, розміщеними в машинному відділенні, які всмоктують повітря зі спеціальних камер з жалюзі та фільтрами у верхній частині кузова.

Рішення головних електричних кіл електровоза дозволяє поступово включати всі вісім двигунів спочатку послідовно, потім у дві гілки по чотири двигуна і, нарешті, у чотири  з’єднаних пари. У результаті виходять три види економічного з'єднання - ходові позиції - 20, 38 і 56, на кожній з яких можна розширити область економічного режиму їзди послаблення поля в п'яти ступенях: 85, 70, 57.5, 47.5, 40%.

Пуско-гальмові реостати, що перебувають на даху, інтенсивно охолоджуються окремими осьовими вентиляторними агрегатами. Електродвигуни живляться без   посередньо від гілок реостатів, завдяки чому забезпечується залежність ефекту вентиляції від навантаження.

На електровозі встановлені вісім тягових електродвигунів 1AL4846dt які мають тривалу потужність 770 кВт, струм 545 А, частоту обертання якоря 670 об/хв, витрата охолоджувального повітря 120 м3/хв. Маса електродвигуна 5250 кг.

На електровозі встановлені два струмоприймачі 17РР2 з номінальним струмом 2000 А и масою 315 кг. На електровозі встановлені дві акумуляторні батареї 36 NKTU-160 ємністю 160 Ач і напругою 48 В.

Пневматичними гальмами управляють краном машиніста №395 і краном допоміжного гальма №254. Також електровоз обладнаний реостатним гальмом. Пісок подається під 1, 3, 5 і 7-ю колісні пари за ходом електровоза. На кожній секції встановлений мотор - компресор   K2-Lok продуктивністю 2,6 м3/хв, (з 82Е9 - КЗ -Lok.)

 

Модифікації електровозів та поставка їх на залізниці колії 1520 мм

 

 

У процесі випуску електровозів ЧС7 в їхню конструкцію вносилися зміни, що стосувались головним чином електричних кіл керування і окреме устаткування. Ці зміни знайшли своє відображення в позначенні заводського типу електровозів. Так, електровози № 1 — 20 мають заводський тип 82Е1, № 21 — 40 — 82Е2, № 41 — 75 — 82Е3, № 76 — 110 — 82Е4, № 111 — 150 — 82Е5, № 151 — 210 — 82Е6, № 211 — 240 — 82Е7, № 241 — 285 — 82Е8, № 286 — 316 — 82Е9, № 317 — 321 — 82Е10.

Поставка електровозів у Радянський Союз почалась у 1983 році в кількості 20 штук, заводський тип 82Е1. Надійшли ці електровози в депо Челябінськ Південно-Уральської залізниці та в депо Москва-Київська Московської залізниці. У депо Москва-Київська ці електровози поступово почали заміняти ЧС2, які на той час через підйом крутизною 11‰, який має ділянка Москва – Сухіничи, і збільшення маси поїздів, експлуатувалися в сплотках по два електровоза.

У 1984 році було побудовано 20 електровозів заводського типу 82Е2 №№ 021 - 040. На відміну від попередньої партії на ці електровоз був поставлений новий покажчик позицій з п'ятьма лампами : "О"; "X"; "С"; "СП"; "П".

У 1985 році було побудовано 35 електровозів заводського типу 82ЕЗ №№041 - 075. Від попередньої партії електровози відрізнялись наступним:

- поставлені нові запори на вікна - з'явився козирок вздовж даху по всій довжині кузова;

- освітлення ходових частин включалося з кабіни;

- встановлене два контактори опалення поїзда;

- виключений електронний покажчик позицій.

У 1986 році було виготовлено 35 машин заводського типу 82Е4 №№ 076 - 110. На відміну від попередньої партії на електровозах були поставлені ободки над прожекторами, поліпшене ущільнення міжсекційного переходу (закрито з низу), а також обшивання торцевої частини міжсекційного з'єднання виконане з гофрованих листів.

У 1987 році було виготовлено ще 40 електровозів заводського типу 82Е5 №№ 111 - 150. На відміну від партії 82Е4 на цих електровозах прожектор встановлений під кутом 90°, також над буферними ліхтарями стали встановлювати козирки, були поставлені нові більш високі крісла з підлокітниками, а також змінена конструкція та місце розташування трубопроводів компресора.

У 1988 році було виготовлено 60 електровозів заводського типу 82Е6 №№ 151 - 210. На відміну від попередньої партії на цих електровозах поставили більше електронних пристроїв. Також був поставлений новий покажчик позицій, де окрім ламп "О", "X" , "С" , "СП" і "П", була додана лампа "Шунти".

У 1989 році було побудовано 30 електровозів заводського типу 82Е7 №№ 211 - 240. На відміну від попередньої партії на цих електровозах змінені конструкція і місце розташування повітрезаборів компресора.

У 1990 році було виготовлено 45 електровозів заводського типу 82Е8 №№ 241- 285. На відміну від попередньої партії на цих електровозах поставлені нові одинарні лобові стекла, і замість їхнього електрообігрівання застосований обдув теплим повітрям. Також були поставлені нові крісла, з кутом між сидінням і спинкою 90°, що виявилося дуже незручно.

У тім же 1990 року МШС уклало контракт із фірмою Škoda на виготовлення й поставку в 1992 році 60 електровозів ЧС7. Незабаром замовлення було скорочене до 45 штук, а після розпаду СЕВ замовлена партія знову зменшилася.

У 1992 році був виготовлений останній електровоз ЧС7-286 для РЖД, заводського типу 82Е9, що надійшов на Свердловську залізницю до депо Свердловськ-Пасажирський (наразі переданий до депо Челябінськ Південно-Уральської залізниці).

Надалі електровози ЧС7 надходили на Укрзалізницю. Ці електровози надходили на Придніпровську залізницю та розподілялись між депо Дніпропетровськ і Мелітополь.

У 1994 році було випущено 10 електровозів №№ 287-296, заводського типу 82Е9. На відміну від попередньої партії свисток і тифон на цих машинах перенесені з-під  колієочисника під буферні ліхтарі, з установкою решіток для захисту їх від механічних  пошкоджень.

У 1995 році було виготовлено ще 10 машин №№ 297 - 306, а в 1996 році було виготовлено 10 останніх ЧС7 для Укрзалізниці №№ 307 - 316.

Електровоз ЧС7 сподобався УЗ за гарну тягу составів великої маси й довжини, а також покращений дизайн кабіни та умови роботи локомотивних бригад (у порівнянні з ЧС2).

У кінці 90-х років минулого сторіччя МШС Росії підписало контракт зі Škoda на виготовлення ще 5 штук ЧС7. Виготовлені електровози в 1998 році одержали заводський тип 82Е10 і №№ 317 - 321, які надійшли на Свердловську залізницю в депо Свердловськ-Пасажирський (наразі передані до депо Челябінськ Південно-Уральської залізниці). На відміну від попередньої партії на цих електровозах поставлена більш потужніша система вентиляції, що дозволяє працювати на реостатних позиціях. Але це не вигідно, тому що спричиняє більші витрати електроенергії на вентиляцію. Також на електровозах застосована більш вдосконаліша система керування.

Більше закупівель електровозів ЧС7 (у першу чергу через їхню дорогу вартість) не проводилось.

На сьогодні електровоз ЧС7 є останнім серійним електровозом заводу Škoda, що виготовлялись і поставлялись у СРСР, і згодом у Росію та Україну.

 

 

Зведена технічна характеристика:

 

 

Осьова формула   ...........................................................................................................................................................................2(20—20)

Потужність на валах тягових двигунів, кВт ......................................................................................................6160

Потужність реостатного гальма в тривалому режимі, кВт .......................................................6500

Діапазон швидкостей ефективного застосування

реостатного гальма, км/год ............................................................................................................................................40 - 160

Швидкість електровоза, км/год:

тривалого режиму .......................................................................................................................................................................................87,8

допускається максимально в експлуатації ...........................................................................................................160

Сила тяги тривалого режиму на ободі колеса, кН  ................................................................................246,8

Струм тягового двигуна тривалого режиму, А..................................................................................................545

Припустимий струм при розгоні, А.......................................................................................................................................800

Передатне відношення тягового редуктора ................................................................................................1.733

Маса електровоза в робочому стані з 2/3 запасу піску, т.............................................................. 172

Номінальне навантаження від колісної пари на рейки, кН ......................................................210,9

Діаметр коліс по колу катання, мм .................................................................................................................................1250

База візка, мм………..........................................................................................................................................................................................3200

Довжина між осями автозчепу, мм.........................................................................................................................34 040

Ширина кузова, мм ................................................................................................................................................................................3000

Ширина колії, мм .........................................................................................................................................................................................1520

Висота від головки рейки до робочої поверхні полоза струмоприймача, мм:

в опущеному стані ..................................................................................................................................................................................5120

у робочому положенні ...............................................................................................................................................5400 - 6900

Висота від головки рейки до нижньої кромки приймальних

котушок АЛСН, мм .......................................................................................................................................................................................175±

 

 

Приписний інвентарний парк

 

Станом на 2011 рік електровози ЧС7 приписані до наступних депо:

 

Електровоз Заводський номер Рік побудови

Депо приписки

 

Власність Іменна назва

82Е1

ЧС7-001 7823 1983 ТЧ-2 Челябінськ

Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»

 
ЧС7-002 7824 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-003 7825 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-004 7826 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-005 7827 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-006 7828 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-007 7829 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-008 7830 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-009 7831 1983 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-010 7832 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-011 7833 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-012 7834 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-013 7835 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-014 7836 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-015 7837 1983 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-016 7838 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-017 7839 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-018 7840 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-019 7841 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-020 7842 1983 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  

82Е2

ЧС7-021 7916 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-022 7917 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-023 7918 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-024 7919 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-025 7920 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-026 7921 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-027 7922 1984 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-028 7923 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-029 7924 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-030 7925 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-031 7926 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-032 7927 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-033 7928 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-034 7929 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-035 7930 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-036 7931 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-037 7932 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-038 7933 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-039 7934 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-040 7935 1984 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  

82Е3

ЧС7-041 8057 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-042 8058 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-043 8059 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-044 8060 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-045 8061 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-046 8062 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-047 8063 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-048 8064 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-049 8065 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-050 8066 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-051 8067 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-052 8068 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-053 8069 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-054 8070 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-055 8071 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-056 8072 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-057 8073 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-058 8074 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-059 8075 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-060 8076 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-061 8077 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-062 8078 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-063 8079 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-064 8080 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-065 8081 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-066 8082 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-067 8083 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-068 8084 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-069 8085 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-070 8086 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-071 8087 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-072 8088 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-073 8089 1985 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-074 8090 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-075 8091 1985 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   

82Е4

ЧС7-076 8199 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-077 8200 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-078 8201 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Имени машиниста Ждановича Б.А.
ЧС7-079 8202 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-080 8203 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-081 8204 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-082 8205 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-083 8206 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-084 8207 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-085 8208 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-086 8209 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-087 8210 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-088 8211 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-089 8212 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-090 8213 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-091 8214 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-092 8215 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-093 8216 1986 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-094 8217 1986 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  
ЧС7-095 8218 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-096 8219 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-097 8220 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-098 8221 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-099 8222 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-100 8223 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-101 8224 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-102 8225 1986 ТЧ-3 Мелітополь ДП «Придніпровська залізниця»  
ЧС7-103 8226 1986 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-104 8227 1986 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-105 8228 1986 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-106 8229 1986 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-107 8230 1986 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-108 8231 1986 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-109 8232 1986 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-110 8233 1986 ТЧЕ-18 ім. Ілліча  

82Е5

ЧС7-111 8294 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»

СТГО «Південна залізниця»

 
ЧС7-112 8295 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-113 8296 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-114 8297 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» Интернационалист
ЧС7-115 8298 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-116 8299 1987 ТЧ-3 Мелітополь

ДП «Придніпровська залізниця»

 
ЧС7-117 8300 1987 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-118 8301 1987 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-119 8302 1987 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-120 8303 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-121 8304 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-122 8305 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-123 8306 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-124 8307 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-125 8308 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-126 8309 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-127 8310 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-128 8311 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-129 8312 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-130 8313 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-131 8314 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-132 8315 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-133 8316 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-134 8317 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-135 8318 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-136 8319 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-137 8320 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-138 8321 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-139 8322 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-140 8323 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-141 8324 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-142 8325 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-143 8326 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-144 8327 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-145 8328 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-146 8329 1987 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-147 8330 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-148 8331 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-149 8332 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-150 8333 1987 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  

82Е6

ЧС7-151 8439 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-152 8440 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-153 8441 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-154 8442 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-155 8443 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця» Памяти машиниста- инструктора А. Л. Воскобойника
ЧС7-156 8444 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-157 8445 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-158 8446 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-159 8447 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-160 8448 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-161 8449 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-162 8450 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-163 8451 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-164 8452 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-165 8453 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-166 8454 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-167 8455 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-168 8456 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця» имени Н. С. Конарева
ЧС7-169 8457 1988 ТЧ-3 Мелітополь ДП «Придніпровська залізниця»  
ЧС7-170 8458 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-171 8459 1988 ТЧ-8 Дніпропетровськ ДП «Придніпровська залізниця»  
ЧС7-172 8460 1988 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-173 8461 1988 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-174 8462 1988 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-175 8463 1988 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-176 8464 1988 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-177 8465 1988 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-178 8466 1988 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-179 8467 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-180 8468 1988 ТЧ-3 Мелітополь ДП «Придніпровська залізниця»  
ЧС7-181 8469 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-182 8470 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» СТГО «Південна залізниця»  
ЧС7-183 8471 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-184 8472 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-185 8473 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-186 8474 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень» Памяти старшего машиниста В. Н. Ревы
ЧС7-187 8475 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-188 8476 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-189 8477 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-190 8478 1988 ТЧ-2 Харків - «Жовтень»  
ЧС7-191 8479 1988 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-192 8480 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-193 8481 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-194 8482 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-195 8483 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-196 8484 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-197 8485 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-198 8486 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-199 8487 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-200 8488 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-201 8489 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-202 8490 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-203 8491 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-204 8492 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-205 8493 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-206 8494 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-207 8495 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-208 8496 1988 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-209 8497 1988 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-210 8498 1988 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  

82Е7

ЧС7-211 8599 1989 ТЧ-8 Дніпропетровськ ДП «Придніпровська залізниця»  
ЧС7-212 8600 1989 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-213 8601 1989 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-214 8602 1989 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-215 8603 1989 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-216 8604 1989 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-217 8605 1989 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-218 8606 1989 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-219 8607 1989 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-220 8608 1989 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-221 8609 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-222 8610 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-223 8611 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-224 8612 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-225 8613 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-226 8614 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-227 8615 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-228 8616 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-229 8617 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-230 8618 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-231 8619 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-232 8620 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-233 8621 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-234 8622 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-235 8623 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Машинист-инструктор В. Т. Рогов
ЧС7-236 8624 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-237 8625 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-238 8626 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-239 8627 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-240 8628 1989 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   

82Е8

ЧС7-241 8664 1990 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-242 8665 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-243 8666 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-244 8667 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-245 8668 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-246 8669 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-247 8670 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-248 8671 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-249 8672 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-250 8673 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-251 8674 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-252 8675 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-253 8676 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-254 8677 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-255 8678 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-256 8679 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-257 8680 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-258 8681 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-259 8682 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-260 8683 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-261 8684 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-262 8685 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-263 8686 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-264 8687 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-265 8688 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-266 8689 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-267 8690 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-268 8691 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-269 8692 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-270 8693 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-271 8694 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-272 8695 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-273 8696 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-274 8697 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-275 8698 1990 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-276 8699 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська  Московська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-277 8700 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-278 8701 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-279 8702 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-280 8703 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-281 8704 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-282 8705 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-283 8706 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-284 8707 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   
ЧС7-285 8708 1990 ТЧЕ-1 Москва-Пасажирська-Курська   

82Е9

ЧС7-286 8974 1992 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-287 8975 1994 ТЧ-3 Мелітополь ДП «Придніпровська залізниця»  
ЧС7-288 8976 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-289 8977 1994 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-290 8978 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-291 8979 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-292 8980 1994 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-293 8981 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-294 8982 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-295 8983 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-296 8984 1994 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-297 8985 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-298 8986 1995 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-299 8987 1995 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-300 8988 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-301 8989 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-302 8990 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-303 8991 1995 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-304 8992 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-305 8993 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-306 8994 1995 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-307 8995 1996 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-308 8996 1996 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-309 8997 1996 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-310 8998 1996 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-311 8999 1996 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-312 9000 1996 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-313 9001 1996 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-314 9002 1996 ТЧ-8 Дніпропетровськ  
ЧС7-315 9003 1996 ТЧ-3 Мелітополь  
ЧС7-316 9004 1996 ТЧ-8 Дніпропетровськ  

82Е10

ЧС7-317 9005 1998 ТЧ-2 Челябінськ Південно-Уральська залізниця - філія ВАТ «РЖД»  
ЧС7-318 9006 1998 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-319 9007 1998 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-320 9008 1998 ТЧ-2 Челябінськ  
ЧС7-321 9009 1998 ТЧ-2 Челябінськ  

 

 

 

 

____________________________________________________________________________________________________
 

© Черепков Д. В. aka Dmitro_UZ

 травень, жовтень 2011 р.

       

Використана література:

 

 

1.  Карасев І. І. Локомотивной бригаде об электровозе ЧС7. – Москва: ІКЦ «Академкнига», 2003.

 

2. Журнал «Локотранс» №8 (58) за 2001 р.. Стаття «ЧС7 – Лебединая песня фирмы Шкода» Нікончука Івана. – Ставрополь: «Локотранс», 2001

 

 

 

Хостинг от uCoz

 

 

Хостинг от uCoz