ЕЛЕКТРОВОЗ ЧС7-155

 

памяти-машиниста-инструктора

А. Л. ВоскобойникА

Trainz Railroad Simulator

 

© Автори:

 

 

Модель:
Дмитро Костюченко aka ZIMA

Текстури:
Олександр Тарасов aka tarasik

Технічне налаштування,
допрацювання скрипта:
SHEP Rom

Фотоматеріал електровоза ЧС7-155:
Олександр Тарасов aka tarasik

Перефарбування:
Олександр Тарасов aka tarasik

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлу: 10,9 Мб   |   Додано: 10.03.2014 р. 
ДЕТАЛІ ДЛЯ

 ЕЛЕКТРОВОЗА ЧС7-155

(загальні для електровозів

ЧС7 №№ 130, 155, 185, 187)

 
 

© Автори деталей:
 


Параметри тягла для електровозів ЧС7:
SHEP Rom

Візки для електровозів ЧС7:
Дмитро Костюченко aka ZIMA
Володимир Агафонов aka Vold

Кабіна для електровозів ЧС8:
Володимир Агафонов aka Vold

 

ЗАВАНТАЖИТИ Розмір файлів: 39,9 Мб   |   Додано: 10.03.2014 р. 

 

 

Електровоз ЧС7-155 має заводське позначення 82E6. Рік побудови: 1988. Заводський номер електровоза: 8443. Ідентифікаційні номери секцій: 12027603, 12027611. Із заводу електровоз надійшов до локомотивного депо Москва-Пасажирська-Курська, де експлуатувався до початку 1993 року. 2 Січня 1993 року з вини локомотивної бригади ТЧ-1 Московської залізниці сталася пожежа на електровозі ЧС7-181, який був приписаний до ТЧ-2 Південної залізниці. Внаслідок пожежі електровоз ЧС7-181 було сильно пошкоджено і через це за договором між Московською та Південною залізницями 17 Січня 1993 року електровоз ЧС7-155 (електровоз ЧС7-155 на той час був відсторонений від експлуатації в очікуванні поточного ремонту) було передано до електровозного депо Харків - «Жовтень» в обмін на електровоз ЧС7-181. Вже у лютому того ж року електровоз було прийнято на баланс ТЧ-2 Південної залізниці, а 4 квітня машина була запущена в експлуатацію після проведеного поточного ремонту в умовах депо Харків - «Жовтень».

На початку 2000-х років даний локомотив мав нестандартний колір кузова, декоративні решітки на буферних ліхтарях та покращений дизайн у кабінах локомотивної бригади.

Восени 2010 року електровоз отримав ім’я ‘’Памяти машиниста-инструктора А. Л. Воскобойника’’. Станом на 01 жовтня 2011 року електровоз був приписаний до електровозного депо Харків - «Жовтень» ТЧ-2 Південної залізниці УЗ. Експлуатується на тягових плечах:
 

- Харків-Бєлгород;

- Харків-Червоний Лиман;

- Харків-Донецьк;

- Харків-Ясинувата;

- Харків-Маріуполь;

- Харків-Луганськ;

- Харків-Іловайськ;

- Харків-Дніпропетровськ;

- Харків-Запоріжжя;

- Харків-Мелітополь;

- Харків-Джанкой;

- Харків-Сімферополь;

- Харків-Євпаторія.

Останній поточний ремонт (ПР-3) у деповських умовах електровоз пройшов в електровозному депо Харків - «Жовтень» 07.12.2010 року.

Зовнішній вигляд електровоза виконаний на фототекстурах станом на 01.10.2011 р.